duminică, martie 14

GUGGENHEIM. INIMA ZEILOR ȘI A AFTER-DARK-URILOR.

incepem călătoria.

apoi, indicatoarele din bilbao. să găsim muzeul faimos
și aici, chiar în față
ta-dam:
un pisoi  *în toate cărțile scrie că e cățel. eu văd pisoi. voi?*
de flori de mai mare dragul, te lasă în incapacitatea de a înțelege cum se pot menține florile, stilurile, mentalitățile și nimeni nu se bate.
mi-am lăsat toate dorințele printre flori.














nu am avut dreptul să fotografiem în muzeu. decât asta.
o bucadă din The mater of time


liniile, te lasă să te cunoști, să te înțelegi, să te amețești.
și să vrei să revii la lumea din afară, lăsând între liniștile muzeului o bucată din tine.

Richard Serra. vă invit cu drag
http://www.guggenheim-bilbao.es/visita_virtual/visita_virtual.php?idioma=es

și mai e ceva
Modigliani


aaaaaaa!!!!! in data de 12 martie, tot in Guggenheim, Artă After Dark, muzică, muzeu deschis până la unu noaptea. muzica e hip-hop.
și îmi imaginez, și discut cu N. cum ar fi fost o asemenea acțiune la noi. dacă s-ar fi vândut băutură, dacă ar fi fost lăsați tineri de  18 ani să danseze. eh...

între timp, pierd oameni, pe care i-am considerat foarte aproape, merg pe străduțe înguste, prin Casco Viejo
și visez.



dansul amplifică. ca și iubirea.

despre Casco Viejo, cu fotografii noi.
cândva.

6 comentarii:

  1. Mi-am permis un link către postarea ta pentru a fi citită de toți musafirii mei dragi.

    Pupici geaninoși peste normă!

    RăspundețiȘtergere
  2. taaare frumos...
    si catel/pisoiul ala a zis ceva si de implinirea dorintelor?
    ar fi frumos din partea lui...

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur pentru Dvs. ;) un partizan filozoff si gagauz :)

    RăspundețiȘtergere
  4. mai aici la tine vad flori, caldura, superb. La noi a nins de trebuia sa tai cu cutitul sa vezi pe unde mergi.... si e tot frig.

    M-ai facut sa visez...
    Please sa dansezi si pentru mine:)...

    RăspundețiȘtergere
  5. Bucura-te de splendoarea zilelor si de vraja noptilor!!!
    p.s . Flacari violet. Sau mi se pare?

    RăspundețiȘtergere
  6. Intreb si io ca tot omu' indiscret: cât stați în străinezia?:)
    'Pa' Que la Pases Bien' :) :
    http://www.youtube.com/watch?v=PH_3xTmYQsI&feature=related

    RăspundețiȘtergere

impresii? că e blog de călătorii