joi, martie 4

buuuuuuuuuuuunnnnn. drum bun. :)

este o expresie pe care mi-a scriso cineva. o re-folosesc din motive eco-logice :)

Ion Grosu imi spune: fă un blog. 
zic: despre ce
despre călătorii
de ce?
ca să kipintach.
bun.
fac.


27.02.10. 
aerportul din Chișinău. ora 5.00.
vameșul: dvs. numai viză aveți?
eu: da tre să mai am ceva?
vameșul: dvs. vedeți că viza e numai pentru spania?
eu: știu să citesc. am terminat cu bine școala generală.
vameșul: a/a/a/a/a/a/a. ok.


aeroportul din Frankfurt. ora 11.30
ca orice reprezentant al Moldovei, am cumpărat din Dute Free un cognac și un Negru de Purcari. ca să am cu ce mă lăuda. :)
vameșii:  In UE nu aveți voie să treceți cu aceste băuturi. 
eu - de ce? sunt în pungă, este cecul.
vameșii: unde este Moldova? noi nu știm nimic despre băuturile voastre. puteți să le duceți la ceck-in sau să le aruncați.
eu: cu gândul la Eurovizion. vedeți dacă nu vreți să îl votați pe Pavel Turcu? nu știe vama din Frankfurt despre Negru de Purcari.
și am aruncat o bunătate de vin și  alta de cognac.

buuuuuuuunnn..am aruncat băuturile. că așa fac moldovenii. aruncă ce este al lor și cumpără Tequila.

în aer. 
timp de o oră și ceva am planat deasupra orașului. vântul mare nu ne lasă să aterizăm. lumea începe să bea. vin sau bere. cognacul l-au luat la vamă. :). iminența morții pe undeva printre scaune. ochi speriați, palme transpirate, capitanul vorbește cu noi la fiecare 2 minute. am văzut mai târziu la știri avionul. se clătina, de parcă s-ar fi îmbătat el, și nu pasagerii.
eu?
mă uitam la apa albastră, munți și oraș. era frumos de tot. m-am uitat la tipul de lângă mine, au austriac frumos de tot, transpirat de tot, trmurând de tot. îi dau o bomboană, îi iau palma în mâini, mă uit la el
- we are not gonna die.
- how do you know?
zâmbet.


aeroportul din Bilbao. ora 13.30
secțiunea bagaje. EU și non-Eu luggages. camere diferite. cei din EU își primesc bagajul repede. iar eu. iar polițiști.
de unde sunteți?
Moldova.
mă gândesc. îmi iau și cognacul din geanta mare.
nu. m-au lăsat să trec.
welcome to the windy Bilbao!

4 comentarii:

  1. apu, trebu sh poze de pus, ca e blog de calatorii

    RăspundețiȘtergere
  2. ap amus :)
    la a doua postare. o si pregatesc :)

    RăspundețiȘtergere
  3. M-a distrat povestirea ta...
    Eu înca nu am ajuns pe acolo asa ca te citesc cu nesat Angela...
    Pe mine ma tine Ardealul tintuita locului.

    Manon :D

    RăspundețiȘtergere
  4. mariutza mea franceza :)

    ooo, Ardealul imi tine inima undeva intre Cluj si gherla. :)
    chiar plecata, tot acolo sunt :)

    RăspundețiȘtergere

impresii? că e blog de călătorii