miercuri, martie 24

antes de mi



la 16 ani
mă plimbam prin mine însămi ca printr-o minune
timpul înconjoară dansul în cercuri


îmi dădeam părul în părți ca să văd cerul

la 36 dau întro parte cerul ca să îmi văd părul

și spun:
prefer banii norocului
dar cred
te prefer pe tine

când nu sunt amintiri
fantasmele sunt necesare
îți iau palma-ntre mâini
liniile povestesc o seară în care
toate stelele pot să cadă peste ei

de fapt
mă uit la buzele tale
sunt prea roșii
mă fac să visez



antes de mi
arenas





13 comentarii:

  1. 'Tempora mutantur, et nos mutamur cum illis!'

    RăspundețiȘtergere
  2. natural refining...
    and your hair looks great against the blue sky

    RăspundețiȘtergere
  3. minune, minune si acum, si inca...
    si noroc cat cerul, sa-l rasfiri cu parul...

    RăspundețiȘtergere
  4. WOW Angela m-a anesteziat dansul si vorbele tale.
    E o poveste între rânduri, o intuiesc... si mai presus de toate te simt fericita.

    ... e fain in Bilbao, asa?

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga mea:am incercat sa postez un comentariu la un poem pe al blog de-al tau, nu am reusit.
    oare de ce unii oameni simt nevoia sa se repete in cuvinte de la un blog la altul cand scriu comentarii?Nu mai au cuvinte?Asta ma inhiba cand vreau sa comentez si ma abtin:teama de a intra sub aceasi umbrela cu vanatorii de comentarii.Scuz-ma ca nu ma semnez.As contraria prea multa lume.

    RăspundețiȘtergere
  6. 'când nu sunt amintiri
    fantasmele sunt necesare
    îți iau palma-ntre mâini
    liniile povestesc o seară în care
    toate stelele pot să cadă peste ei'.


    Traieste-ti clipa!Cu toate stelele agatate in par!

    RăspundețiȘtergere
  7. servus...
    superba vedere a cerului ;)
    Toate cele bune, ganduri bune...

    RăspundețiȘtergere
  8. SARBATORI pe CAI INSORITE, presarate cu manunchiuri de multe RAZE CALDE, IUBITOARE !!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Să ai parte de linişte, dragoste, bucurie, de Sărbători şi tot anul! Paşte Fericit, draga mea !

    RăspundețiȘtergere
  10. Sarbatori Fericite. Caldura si bucurie in suflet. Dumnezeu, sa fie mereu langa Dvs.

    RăspundețiȘtergere
  11. Look at the way my partner Wesley Virgin's adventure begins in this shocking and controversial video.

    Wesley was in the military-and shortly after leaving-he discovered hidden, "self mind control" tactics that the CIA and others used to get whatever they want.

    As it turns out, these are the same SECRETS tons of famous people (especially those who "became famous out of nothing") and top business people used to become rich and famous.

    You probably know how you utilize only 10% of your brain.

    That's because the majority of your BRAINPOWER is UNCONSCIOUS.

    Perhaps this expression has even occurred INSIDE OF YOUR very own head... as it did in my good friend Wesley Virgin's head 7 years ago, while riding an unregistered, beat-up bucket of a vehicle without a license and $3.20 on his bank card.

    "I'm very fed up with living check to check! When will I become successful?"

    You've been a part of those those types of conversations, am I right?

    Your own success story is waiting to happen. All you need is to believe in YOURSELF.

    WATCH WESLEY SPEAK NOW

    RăspundețiȘtergere

impresii? că e blog de călătorii