joi, aprilie 8

vreau inapoi la

blogul meu

mă duc. o să învăț să îl import pe acesta acolo.

aventura ia viteză/ dar cu socrate și cu fustele, și cu ardealul.

deci cu mine.

20 de comentarii:

  1. ma intorc.
    si va astept acolo :)
    multumesc Gina. uneori nici eu nu mai stiu unde sunt.

    Ajnanina, aici sunt :)

    RăspundețiȘtergere
  2. De ce a fost atat de greu sa ajung sa comentez la tine?Am mai incercat acum cateva luni, am revenit, iar amincercat, iar m-am enervat si in fine azi am reusit.Cred totusi ca ai un sistem mult prea complicat pentru a ajunge cineva sa aiba voie sa comentez.Imi plac blogurile tale si cred ca tu ca om esti un om fara aerele de vedeta ale alor "doamne" din blogosfera care te resping prin multe ...cuvinte nespuse si regretam ca nu pot comenta.Retine ca nu sunt un as in calculatoare dar poate totusi, totusi, iarta-ma, ai un sistem prea complicat, la mine se ajunge mult mai usor.Multumesc si voi reveni cu comentarii cand voi vi depasit starea de acum.O saptamana buna

    RăspundețiȘtergere
  3. Maria!!!!!!!!
    toata problema e ca nici eu nu ma prea pricep la calculatoare. am setat sa se comenteze fara restrictii. nu stiu ce sa intamplat....cand am deschis acest blog, nu mai mergeau comentarii la celalalt.
    acum, merge.
    imi place sa vorbesc cu tine
    asa ca,
    te astept.
    aici
    www.fustasocratesiardealul.blogspot.com
    si aci
    http://blog.punkt.md/angela-spinei/
    te astept cu drag
    angela

    RăspundețiȘtergere
  4. Aseara cred ca am nimerit la o alta usa.

    Oricum , draga Angela, trec sa-ti vad urma!!!

    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Gina,
    tot a mea e si usa asta :)
    imi fac o casa virtuala :)
    te astept in cele doua camere.
    pe asta o mai las ca nu imi ajung mainile la toate :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu stiu daca gandurile mele au reusit sa deschida usa.


    Le astern si aici. In fereasta.


    Intre cer si mare, pasii duc iubirile in lumina, invaluite in fosnitoarele graiuri ale valurilor.

    Piatra tace. Intre semne.

    RăspundețiȘtergere
  7. Gina
    le stiu, gandurile.
    ele vin chiar si prin crapaturile timpului.

    pasii duc iubirile spre lumina, sper sa fie profetic mesajul tau.

    RăspundețiȘtergere
  8. Iti port noroc!

    Pentru ca asta imi doresc, Angela!

    RăspundețiȘtergere
  9. :)
    multumesc Gina.

    chiar am nevoie :)

    RăspundețiȘtergere

  10. Vreau să-i mulțumesc mult omului care este în spatele zâmbetelor mele astăzi, reunindu-mă și soțul meu după ce a divorțat de mine, dr. Ilekhojie, care este un caster vrăjitor foarte puternic și mi-a adus soțul înapoi la mine și l-a făcut să mă roage să iarta-l pentru tot ce mi-a făcut, chiar mi-a fost dor de el atât de mult și l-am iubit întotdeauna. Sunt fericit să-l reîntorc în viața mea și toate aprecierile mele merg la doctorul Ilekhojie pentru că m-a ajutat și că mi-a adus soțul înapoi la viață cu marile sale puteri. Prietenii mei de acolo, care se confruntă cu probleme de căsătorie și probleme de divorț, vă asigur că vă puteți recupera iubitul în viața voastră cu ajutorul doctorului Ilekhojie. Îl poți adresa la: (gethelp05@gmail.com) sau îl poți suna și WhatsApp la +2348147400259 Voi continua să-i public numele pe internet din cauza muncii bune pe care a făcut-o pentru mine ...

    RăspundețiȘtergere
  11. Cu o bucurie în inima mea, vreau să folosesc acest mediu pentru a povesti lumii despre dr. Ilekhojie, care m-a ajutat să-mi revin iubitul cu vraja sa puternică, fostul meu și atunci când am înțeles greșit ceea ce a dus la despărțirea noastră, deși am plecat să-l implor. de câteva ori, vă rog să mă iertați și să mă acceptați înapoi pentru că știu că l-am jignit, dar de fiecare dată când m-am dus mă simt mereu mai adânc în durere și agonie, deoarece el mereu iese pe mine și nu ar dori să ascult ce am de spus, dar mai departe într-o zi credincioasă, în timp ce navighez, am apărut o mărturie a unei femei a cărei problemă era mai mare decât a mea și totuși dr. Ilekhojie a ajutat-o ​​cu vraja lui, așa că am fost fericit și am contactat și dr. Ilekhojie pentru ajutor prin e-mail și apoi i-am spus povestea mea, dar singurul lucru pe care l-a spus a fost că te voi șterge cu lacrimile mele, atât de norocos pentru mine totul dorește bine așa cum a promis el și chiar acum am primit logodna mea și amândoi trăim fericiți. nu este nimic dr. Ilekhojie nu poate face cu vraja sa și la fel de promisiunea mea, eu voi continua să mărturisesc pe Internet despre cum m-a ajutat dr. Ilekhojie. Sunt problemele tale mai mari decât ale mele sau mai puțin îți dau 100% garanție pe care le va pune dr. Ilekhojie un sfârșit cu vraja sa puternică, contactați-l pe dr. Ilekhojie pentru ajutor pentru a-l putea adresa fără e-mail via, la adresa gethelp05@gmail.com sau îl puteți suna sau whatsppa la telefon la +2348147400259 El vă va șterge să sfâșie.

    RăspundețiȘtergere
  12. Sunt Laura Dalek din (ALABAMA), Când am găsit în cele din urmă mărturii despre această casă de vrăjitoare Dr. Ilekhojie, cum a ajutat mulți oameni să-și recupereze iubitele și casele rupte, am contactat și el pentru că eram absolut disperat să-mi recuperez iubitul. Viața fără iubitul meu a fost o adevărată mizerie pentru mine și copiii mei. Am vrut o schimbare dramatică și am crezut că vraja de dragoste poate fi soluția. După ce am discutat rezoluția cu dr. Ilekhojie, mi-a dat speranța că îmi va restabili relația. M-am simțit încrezător că de fapt va face iubitul meu să se întoarcă acasă și a făcut-o! Este fantastic ceea ce mi-a făcut acest grozav minunat, ajutorul lui nu are preț! Nu știu ce aș fi făcut fără dr. Ilekhojie, își face treaba atât de bine, că este organizat și extrem de funcțional, cred că este cel mai bun joc de vrăji pe care pot conta atunci când vine vorba de tot felul de vrăji, sunt atât de fericit încât iubitul meu se întoarce acasă. Dacă aveți nevoie de ajutor, contactați-l chiar acum prin aceste detalii de mai jos: E-mail: gethelp05@gmail.com WhatsApp +2348147400259

    RăspundețiȘtergere
  13. Sunt Laura Dalek din (ALABAMA), Când am găsit în cele din urmă mărturii despre această casă de vrăjitoare Dr. Ilekhojie, cum a ajutat mulți oameni să-și recupereze iubitele și casele rupte, am contactat și el pentru că eram absolut disperat să-mi recuperez iubitul. Viața fără iubitul meu a fost o adevărată mizerie pentru mine și copiii mei. Am vrut o schimbare dramatică și am crezut că vraja de dragoste poate fi soluția. După ce am discutat rezoluția cu dr. Ilekhojie, mi-a dat speranța că îmi va restabili relația. M-am simțit încrezător că de fapt va face iubitul meu să se întoarcă acasă și a făcut-o! Este fantastic ceea ce mi-a făcut acest grozav minunat, ajutorul lui nu are preț! Nu știu ce aș fi făcut fără dr. Ilekhojie, își face treaba atât de bine, că este organizat și extrem de funcțional, cred că este cel mai bun joc de vrăji pe care pot conta atunci când vine vorba de tot felul de vrăji, sunt atât de fericit încât iubitul meu se întoarce acasă. Dacă aveți nevoie de ajutor, contactați-l chiar acum prin aceste detalii de mai jos: E-mail: gethelp05@gmail.com WhatsApp +2348147400259

    RăspundețiȘtergere
  14. După ce prietenul meu de un an s-a despărțit de mine, abia puteam să vorbesc fără să plâng. Mă simțeam orbit și nu știam ce să fac. Nu știam dacă aș putea să-l recuperez și anxietatea era insuportabilă. Aveam nevoie de el înapoi cu disperare, pentru că l-am iubit atât de mult. Așa că am luat legătura cu această minusculă vrăjitoare. El m-a ajutat să arunc o vraja de dragoste de întoarcere asupra lui și la doar 48 de ore, prietenul meu s-a întors la mine plângând și cerându-mi iertarea. Dr. Ilekhojie l-a eliberat să știe cât de mult îl iubesc și îl doresc. Și El a deschis, de asemenea, ochii pentru a imagina câtă dragoste avem în comun. Pe măsură ce scriu această mărturie acum sunt cea mai fericită femeie de pe pământ. Vreau să recomand această mare casă de vrăjire oricui are nevoie cu adevărat de o soluție urgentă pentru o distrugere a dragostei Trimiteți un e-mail la gethelp05@gmail.com sau sunați-l / WhatsApp: +2348147400259 "Sunt atât de recunoscător și pot spune asta dacă aveți am fost despărțit și vreau să o recuperez pe acea persoană, dr. Ilekhojie este cel mai bun! Nu voi uita niciodată cât m-a ajutat

    RăspundețiȘtergere
  15. După ce prietenul meu de un an s-a despărțit de mine, abia puteam să vorbesc fără să plâng. Mă simțeam orbit și nu știam ce să fac. Nu știam dacă aș putea să-l recuperez și anxietatea era insuportabilă. Aveam nevoie de el înapoi cu disperare pentru că îl iubisem atât de mult. Așa că am luat legătura cu această minusculă vrăjitoare. El m-a ajutat să arunc o vraja de dragoste de întoarcere asupra lui și la doar 48 de ore, prietenul meu s-a întors la mine plângând și cerându-mi iertarea. Dr. Ilekhojie l-a eliberat să știe cât de mult îl iubesc și îl doresc. Și El a deschis, de asemenea, ochii pentru a imagina câtă dragoste împărtășim. Pe măsură ce scriu această mărturie acum sunt cea mai fericită femeie de pe pământ. Vreau să recomand această minunată vrăjitorie oricui are nevoie cu adevărat de o soluție urgentă pentru o distrugere a dragostei Trimiteți-l pe email la gethelp05@gmail.com sau sunați-l / WhatsApp: +2348147400259 "Sunt atât de recunoscător și pot spune asta dacă aveți am fost despărțit și vreau să recuperez persoana respectivă, dr. Ilekhojie este cel mai bun! Nu voi uita niciodată cât m-a ajutat

    RăspundețiȘtergere
  16. Vreau să-i mulțumesc mult omului care este în spatele zâmbetelor mele astăzi, reunindu-mă și soțul meu după ce a divorțat de mine, dr. Ilekhojie, care este un caster de vrăji foarte puternic și mi-a adus soțul înapoi la mine și l-a făcut să mă roage să iarta-l pentru tot ce mi-a făcut, chiar mi-a fost dor de el atât de mult și l-am iubit întotdeauna. Sunt fericit că l-am întors în viața mea și toate aprecierile mele sunt la Dr. Ilekhojie pentru că m-a ajutat și că mi-a adus soțul înapoi la viață cu marile sale puteri. Prietenii mei de acolo, care se confruntă cu probleme de căsătorie și probleme de divorț, vă asigur că vă puteți recupera iubitul în viața voastră cu ajutorul doctorului Ilekhojie. Îl puteți adresa pe: (gethelp05@gmail.com) sau îl puteți suna și WhatsApp la +2348147400259 .. Voi continua să-i public numele pe internet din cauza muncii bune pe care a făcut-o pentru mine ... este gethelp05@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  17. Do you understand there is a 12 word sentence you can say to your partner... that will induce intense emotions of love and instinctual attraction for you buried inside his chest?

    That's because deep inside these 12 words is a "secret signal" that fuels a man's instinct to love, cherish and care for you with his entire heart...

    12 Words Who Trigger A Man's Desire Response

    This instinct is so hardwired into a man's mind that it will drive him to try better than before to take care of you.

    In fact, triggering this powerful instinct is so binding to achieving the best ever relationship with your man that as soon as you send your man one of the "Secret Signals"...

    ...You'll instantly find him expose his soul and mind for you in such a way he haven't expressed before and he'll perceive you as the only woman in the world who has ever truly attracted him.

    RăspundețiȘtergere
  18. Asta este atat de adevărat. Eu am experimentat-o eu și dr. Ilekhojie m-au ajutat cu probleme serioase în viața mea. Dr. Ilekhojie mi-a stabilit relația în mai puțin de 24 de ore. este minunat și știe cu adevărat ce face. L-am recomandat tuturor. Această cască de vraja este foarte bună. Profesionist, precis, sincer și foarte experimentat. Vă mulțumim pentru munca depusă! Îi mulțumesc prietenului meu că m-a anunțat despre site-ul tău. Trebuie să vă vorbesc despre problemele mele. Nu mă așteptam la rezultate instantanee și eram pregătit să aștept câteva luni. Spre surprinderea și uimirea mea, am început să văd rezultate după câteva zile de la casting. Ești cu adevărat grozav. Acest site este foarte recomandat. Acesta este adevăratul lucru. Încercați și nu veți fi dezamăgiți! ”Aveți nevoie de ajutor?

    WhatsApp Dr Ilekhojie pe 2348147400259 sau
    E-mail info@gethelps.online și gethelp05@gmail.com
    Site web: https://gethelps.online

    RăspundețiȘtergere

impresii? că e blog de călătorii